torsdag 26. mai 2011

Film er gøy!

Når det kommer til mitt eget forhold til film, så er jeg mere den typen som heller liker å stå foran kameraet enn bak, redigering og filming er i hovedsak ikke min ting, men under innspillinger der jeg er foran kameraet kommer jeg heller med innspill hvis jeg har noen gode ideer. Å lage film er gøy og det er morsomt å eksperimentere med denne formen for media.

Når det da kommer til å se på film, så ser jeg det meste. Det er alt ifra animasjonsfilmer til skrekkfilmer. Det går også mye i serier, men da er det enten humorserier som "Two and a half men" eller "How I met your mother", action/eventyr serier som "Spartacus" eller "Game of thrones" eller krimserier som "CSI". Dramaserier og sånne ting er ikke min greie. Den beste serien jeg har sett er "The Sopranos" og når det kommer til beste film så ligger Death Race høyt oppe på lista. Jeg er ikke spesielt kresen på filmer, men merker jeg at en film ikke er min greie, gidder jeg ikke å følge med eller så bare slår jeg den av og gidder ikke å se resten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar